۶ پاسخ

بیشتر از همه سایز 4 استفاده شد برای دخترم

سایز ۴ خیلی استفاده میشه من ۴ پلاس هم خیلی استفاده کردم مارک مای بی بی هنوزم دخترم ۱۶ ماهشه ۴ پلاس استفاده میکنم
تقریبا روزی ۴ تا

بستگی به مارکش داره .
مولفیکس ۸۰ درصد مصرف سایز ۴عه

4 و 5 از همه بیشتر استفاده میشه

به من فروشنده گفت چهار زیاد استفاده میشه .چهار بیشتر ببر.فروسنده دوست همسرم بود.تازع گفت نساخت یا زیاد بود بیار بده خودم.ما هم با خیال راحت خرید کردیم

خیلی کم استفاده میشه سایز ۳ مصرفش بالاست

سوال های مرتبط