ن چیزی نگفتن .و تب و درد هم نداشت .پسر قبلیم یک روز نمیتونست راه بر.ولی این خداروشکر اصلا متوج نشد
تبش ۳۸ و نیمه شیاف بزن براش نه نگفتن پسر من همون روز تب کرد وسلام دیگه بعدش خوب شد
نه این چه حرفیه خدایی نکرده سرما نخورده باشه ببرش دکتر
این تب بالاست
نه فوقش سه روز
اصلا اینطوری نیست بابا خیلی سبکه
ن فک نکنم ب خاطر واکسن باشه سرما. خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.