۵ پاسخ

نه من همش کنج خونم ن جایی میرم ن کسی میاد. بخاطر همین ویروس اینا کم پیش میاد بگیره. پارسال ک کوچیک بود رعایت نکردم مربض شد دگ میترسم جایی برم یا کسی بیاد

اره چهارشنبه بردم دکتر باز ساعت ده میبرم دکتر

استامینوفن بدع پاشویع کن زود تاثیر میزاره

اره چند روزی تب داره

آره😭
باب
شوهرم به من فحش میده بچه تب کرده خیلی بی ادب شده

سوال های مرتبط