نمیشه دست کنم کیسه آبم رو سوراخ کنم؟😫

۱۸ پاسخ

آخرین پریودم 4/8تیربود.

سلام چیکارزایمانت داری بزارهروقت موقعش شدخودش میاد‌.درست 39هفته ی تا40هم جاداری.من یکی از دوستام تا45هفته رفت بارداریش دختربوددردنداشت دیگه با آمپول فشاراومدبدنیا

بکن بکن 😅😅😅😅

عزیزم من این کارم کردم😂

با روغن زیتون شکمتو ب سمت پایین اروم و متوالی ماساژ بده
بعد برو زیر دوش اب گرم کمرتو بگیر زیرش
تاثیر دارع

والا منم موندم چیکارکنم هرکاری میکنم نمیشع این آقا پسراونجاجاخوش کردع

🤣🤣🤣نه ولی برو بده ببین سوراخ نمیشه

من میفهممت
بچه اول رفتم بیمارستان ، مامای همراه با یه چیز چوبی مثل چوب بستنی بود برام سوراخش کرد از همون لحظه افتادم رو سیر زایمان .
نکرده بود نمی‌دونم چقدر دیگه باید صبر میکردم

من با موتور بیرون بودیم به شوهرم میگفتم با سرعت برو شاید زایمان کردم😂🤣

رد داده کامل

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مگه فقط با پاره کردن کیسه اب بچه میاد باید بعدش بری بیمارستان کلی درد بکشی نشد میری سز

کارای خونه تونو استفاده شوبببر تا لحظه آخر انجام بده ک بچه اومد همه جا برق بزنه زود ترم زایمان می‌کنی بعدم ورزش پیاده روی سنگین و با فشار زیاد و طولانی

کارای سنگین بکن خودش داره میشه

اگر تا ارنج ببری داخل دستت 😂😂

نزدیکی زیادداشته باش

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشمزه مامان نی نی خوشمزه ۹ ماهگی