آخرین پریودم 4/8تیربود.
سلام چیکارزایمانت داری بزارهروقت موقعش شدخودش میاد.درست 39هفته ی تا40هم جاداری.من یکی از دوستام تا45هفته رفت بارداریش دختربوددردنداشت دیگه با آمپول فشاراومدبدنیا
بکن بکن 😅😅😅😅
عزیزم من این کارم کردم😂
با روغن زیتون شکمتو ب سمت پایین اروم و متوالی ماساژ بده
بعد برو زیر دوش اب گرم کمرتو بگیر زیرش
تاثیر دارع
والا منم موندم چیکارکنم هرکاری میکنم نمیشع این آقا پسراونجاجاخوش کردع
🤣🤣🤣نه ولی برو بده ببین سوراخ نمیشه
من میفهممت
بچه اول رفتم بیمارستان ، مامای همراه با یه چیز چوبی مثل چوب بستنی بود برام سوراخش کرد از همون لحظه افتادم رو سیر زایمان .
نکرده بود نمیدونم چقدر دیگه باید صبر میکردم
من با موتور بیرون بودیم به شوهرم میگفتم با سرعت برو شاید زایمان کردم😂🤣
رد داده کامل
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مگه فقط با پاره کردن کیسه اب بچه میاد باید بعدش بری بیمارستان کلی درد بکشی نشد میری سز
کارای خونه تونو استفاده شوبببر تا لحظه آخر انجام بده ک بچه اومد همه جا برق بزنه زود ترم زایمان میکنی بعدم ورزش پیاده روی سنگین و با فشار زیاد و طولانی
کارای سنگین بکن خودش داره میشه
اگر تا ارنج ببری داخل دستت 😂😂
نزدیکی زیادداشته باش
😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.