هرکی طبیعی آورده میگه نههههه ما تنگیم اصلا فرق نمیکنه همونی میشه که اول بود ولی چقد خوبه که شما حقیقتو گفتی من یادم باشه باردار شدم دوباره سزارین کنم
من فک میکنم اینایی که میگن بعد از زایمان طبیعی هیچ فرقی نکردیم، فقط برای دلداری و آرامش خودشون بعد از یه اشتباه برگشتناپذیر اینو میگن.
چون دوتا از خواهرام و دخترداییم طبیعی زایمان کردن و هربار حرف از بچه میشه میگن هیچوقت این ظلم رو در حق خودت نکن و فقط سزارین کن.
والا میگن دکترا زیبایی عمل میکنن همون موقع زایمان
ولی هر کی زایمان طبیعی داشته به من میگه نکن
موندم منم سر دو راهی
گشاد نمیشی که
گشاد نمیشی چون بخیه میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.