۸ پاسخ

سلام میگم شماهاهم ۲۸رفتین من گفت بروبرارشدجنین بایدداخل ۸هم برم دوباره

بستگی داره همه بچه ها و بدن مادرا یه طور نیست

بستگی داره من خودم ۱۵۰۰ بود ابجیم بچش ۲ کیلو بود واسه من وزنش کم بود

من ۳۲ هفته بودم وزن نی نی 2100 بود

من ۲۹هفته وچهار روز ۱۴۳۹بود خوبه؟؟

منم شنو بچه ام 1590نظرتون خوبه

من ۳۲هفته رفتم ۱۹۰۰ بود

۳۱ هفته رفتم ۱۷۸۰ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی