سلام عزیزان
حریره بادام چطوری درست کنم

۲ پاسخ

سلام.بادام هارو خیس کن پوستش بگیر یا رنده یا آسیاب کن یه قاشق بریز تو یه کم آب‌جوش بزار رو حرارت ملایم هم بزن یه کم شکرم اضافه کن وقتی مثل شیر برنج شد قوام اومد آمادس

اگ شکر هم نکنی ک بهتر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان دلانا👧 مامان دلانا👧 ۱ سالگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۱۳ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان رادین کوچولو مامان رادین کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی