بنظرتون مولتی های بهداشت چطورن؟

تصویر
۸ پاسخ

بچه های خواهرشوهرم اینو نمیخورن
دادن به دختر من
من از شش ماهگی میدم

من آزاد میگیرم برا بهداشت رو شوهرم میخوره🤣🤣🤣🤣

شنیدم دندون ها رو سیاه میکنه 🤷‍♀️

چون طعمش ترش طوره

خوبه چند روز اول نینی مقاومت می‌کنه

من ب واسع بهداشت میدم

من برای بهداشت میدم‌خوبه

من برای بهداشت رو میدم

سوال های مرتبط