۴ پاسخ

سلام.نه خیلی از بچه ها اینطورین.
اون قسمت سربچه هست که نرمه
اگه بدن بچه کم اب بشه حالت فرو رفتگی پیدا میکنه

تشنش که بش لباش خوشک میشه اب بهش بد شیرخودت بد گوشن بش اینجوری میشه

آب بهش نمیدی ؟؟

برا منم همینطوره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان ارسلان وآدریان مامان ارسلان وآدریان ۱ سالگی