بله.
اره میخوره
ب دارو خانه سنشو بگو مال دخترم عکس میوه روش
آره پسر من خیلی دوست داره. وسطاش ماست هم میدم اونجوری خالی نمیتونه بخوره
پسرمنم آبگوشت و عدسی خیلی خوب میخوره
من همه رو به میکنم با آب و نون میدم میخوره خیلی هم دوست داره
اره خیلی دوست داره هانا
کنارش شربت سانستول نمیدی ک خوب گرسنه بشه؟
نه🤣🤣🤣
بزارش گشنه بعد بهش بده
آره خیلی دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.