آبگوشت میخورن کوچولوهاتون؟؟

۱۱ پاسخ

بله.

اره میخوره

ب دارو خانه سنشو بگو مال دخترم عکس میوه روش

آره پسر من خیلی دوست داره. وسطاش ماست هم میدم اونجوری خالی نمیتونه بخوره

پسرمنم آبگوشت و عدسی خیلی خوب میخوره

من همه رو به میکنم با آب و نون میدم میخوره خیلی هم دوست داره

اره خیلی دوست داره هانا

کنارش شربت سانستول نمیدی ک خوب گرسنه بشه؟

نه🤣🤣🤣

بزارش گشنه بعد بهش بده

آره خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی
مامان پرنسا💗 مامان پرنسا💗 ۲ سالگی
مامان آرینا گلی🌸 مامان آرینا گلی🌸 ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی