دوستان وزن 6500 و قد 64 برای دختر 4 ماهگی نرماله؟

۶ پاسخ

یه چی بگم خیالت راحت بشه
این وزن حتی برای 6 ماهگی هم وزن حدودا نرمال و عالی هست برای تولد 3 کیلویی
اینایی که تو گهواره می‌نويسن 4 ماهگی 7و8 کیلو بودن را اصلا مقایسه نکن
یه سرچ بکن گوگل یا همش مصنوعی رنج نرمالش دستت میاد خیالت راحت میشه به حرفای ادمای گهواره گوش نکن

پسر من امروز ۷و۶۰۰ بود بهداشت گفت کم دو هفته دیگ بیار

پسر من ۶بود با قد ۶۲

نمیدووونم بی ب وزن بدو تولد داره
پسر من ۳/۵ماهگی ۷۲۰۰ بود ک ۲۰۰ برا لباس و پوشک اینا کم‌ میشه
بدو تولدش ۲۷۰۰ بود

بلندم هست

بله.برا پسر من قد۶۶بود وزن۶و۸۰۰.بهداشت گفت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان میران♥️♥️ مامان میران♥️♥️ ۶ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان هانا کوچولو🐣 مامان هانا کوچولو🐣 ۹ ماهگی
مامان 🎀پارلا🎀 مامان 🎀پارلا🎀 ۱۶ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی