یه چی بگم خیالت راحت بشه
این وزن حتی برای 6 ماهگی هم وزن حدودا نرمال و عالی هست برای تولد 3 کیلویی
اینایی که تو گهواره مینويسن 4 ماهگی 7و8 کیلو بودن را اصلا مقایسه نکن
یه سرچ بکن گوگل یا همش مصنوعی رنج نرمالش دستت میاد خیالت راحت میشه به حرفای ادمای گهواره گوش نکن
پسر من امروز ۷و۶۰۰ بود بهداشت گفت کم دو هفته دیگ بیار
پسر من ۶بود با قد ۶۲
نمیدووونم بی ب وزن بدو تولد داره
پسر من ۳/۵ماهگی ۷۲۰۰ بود ک ۲۰۰ برا لباس و پوشک اینا کم میشه
بدو تولدش ۲۷۰۰ بود
بلندم هست
بله.برا پسر من قد۶۶بود وزن۶و۸۰۰.بهداشت گفت خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.