بستری شد بچم 😞

تصویر
۱۵ پاسخ

پسرمنم دوماه پیش تو تبریز بستری بود بخاطر سنگ کلیه 🥲🥲چقد عذاب کشیدیم خوداا

ای فقیره ایشالله زو چاک دبیتوه درواتوه ماله کاکه جیان

ویروس که اومده بیشتر بچه هارو درگیر کرده. مادرا فعلا رفت آمد مهمونی رو بزارید کنار خرید بازار بزارید کنار به فکر نی نی هاتون باشید.

ارولا حتما ، غفوری

پسر منم چشمش قرمز شد اب مید نمیدونم چرا

چرا

عزیزم 😢😢😢😢

ای فقیره هیچ نیه دی انشاالله چاک دبه پارکه کچی منیش 12روژ بستری کرا له بیمارستان چاکتره له ماله هر لی پیس دکات

خواگوریه
ناراحت مبه اگذره
او دستگاه بخاره اهنن زور باشه
او کچی منیش بستری کرا به یکرا ساکشن فرقی کرد

ای جوجکه جیان بو بستریان کرد

چرا بچه

وای چرا

بخاطر سرماخوردگی ، تنگی نفس شد

چرااااااااا

چرا آخه

سوال های مرتبط

مامان ِ میران😍 مامان ِ میران😍 ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری