سلام برا آبریزش بینی چی خوبه برا بچم؟

۵ پاسخ

دکتر ب دخترم نئوتادین داد خوب هم بود

کتوتیفن

شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت ۱/۵ سی سی
دیدی خوابالود شد خیلی یک سی سی بده

شربت زادیکس عالیه

من پلاژن میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی