۱۷ پاسخ

برا خدا کاری نداره موندنش

بچه من ۳۴ هفته دنیا اومده یعنی ۸ ماهگی الانم پنج سالشه مشکلی هم نداشته

قربونت ❤️

نگران نباش میگن به هرچی فکر کنی همون میشه پس به چیزای خوب و قشنگ فکر کن

از قدم میگفتن ۷ماهه میمونه ولی ۸ماهه نمیمونه اما الان عمل پیشرفت کرده

بله می مونه دیگ زمان قدیم نیس ک الان همه دم و دستگاها پیشرفته شده من ۳۳ هفته زایمان کردم دوقلوهام چند روز بستری بودن

میمونه ولی میره تو دستگاه

بعد از ۲۸هفته به کمک دستگاه میمونه ولی حتما آمپول ریه بزن

ایشالله ب وقتش دنیا میاد
سرویکست چنده؟

شما که هفته ۲۸ ای خطر ازت دور شده مامان فندوق، منم خیلی استرس دارم همش میگم خدایا کمکم کن این ۱ماهو نیم خطرناک ازم زودتر بگذره

بله میمونه ولی داخل دستگاه میزارن تا ریه اش کامل تشکیل بشه

پسر من ۳۵ هفته دنیا اومد الآنم ۲۰ماهشه

اینو دیروز یکی گذاشته بود

تصویر

ببین با توجه به امکانات الان آره میمونه
هرچند اول هرچی خدا بخواد همون میشه

گلم عمرش به دنیا باشه اره میمونه
من تو اینستا دیدم بچه ۲۵ روزه مونده
حتی شنیدم ۳۰ روزه هم مونده حتی دستگاهم نرفته

مگه هرچی هفته و ماه نزدیک به ۹ باشه بهتر نیس؟؟؟😶 برعکس شده

نمیدونم خرافات بابا تو ۶ ماهگی دنیا بیاد میمونه تو ۸ ماهگی نمیمونه که کانل تر از ۶ هست 🤭ول کن گهواره هارو از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری