۶ پاسخ

من از قابلمه استیل استفاده میکنم کلا تفلن رو چندساله حذف کردیم

دو وعده صبحانه ساعت۱۰تا ۱۱
شام ساعت۷یا۸

دو وعده .من میان وعده هم مثلا ی کوچولو موز و سیب یا گلابی بهش میدم

هرتعداد وعده که تقاضا کنه، معمولا بین چهار یا پنج بار، ولی خیلی زیاد نمیدم در هر وعده که اذیت بشه

اون چیه جو‌دو سر پرک ؟

دو وعده ساعت ده و ساعت چهار بعد از ظهر

سوال های مرتبط

مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی