۵ پاسخ

من ببلاک میدم بهش ساخته خوبه

سه چهارروز یکبار اونم سفت

تجربه ببلاک نداشتم اما اوایل بیومیل دادم یبوست گرفت

دکتر به من ببلاک داد تا الانم مشکل نداشته

به نظر من بیومیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان مـاهان و فندوق مامان مـاهان و فندوق ۱۶ ماهگی