بستگی داره کدوم بهش بسازه
من به دخترم اول نان دادم،یبوست شد باهاش
بعدش گیگوز گرفتم هیچ تغییری نکرد،جوری بود که شیش هفت روز یبوست بود
بعد اون دکتر ببلاک گفت بدم با اون خوب شد
عزیزم من خواهرزادم هیچ شیرخشکی بهش نمینمیساخت خیلی اذیت بود از هر لحاظ فقط گیگوز براش خوب بود
منم برای دخترم همین گیگوز گرفتم
گیگوز ( یکی از اقوام همچی بچشو یبوست کرد غیراز گیگوز)
البته خیلی شکر داره.
گیگوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.