سلام کسی ازمایش NT انجام داده
هزینه اش چقده؟

۱۹ پاسخ

۱و ۱۰۰

سونوی ان تی ۳ تومن ازمایش ۹ تومن انجام دادم من

سونو ۲میلیون البته آزاد بدونه دفترچه وآزمایش هم ندادم چون سلفری رفته بودم

من هفته پیش ۱۴۰۰

آزمایش 1 میلیون 80 تومن

سونو آزاد۲۵۰۰، آزمایش با بیمه ۳۵۰

سونو و آزمایش باهم ۲و خورده ای

دوتاش باهم شد ۲ونیم

هردوش دو و خورده میشه باهم

یک و 100

سونو ۱۳۰۰ ازمایش ۱۱۰۰

سونو یک میلیون و ۶۰۰
ازمایش ۱۱۰۰

دوتاش ۴ تومن

آزمایش ۱۱۰۰

من دوتا باهم ۱۸۰۰

سونو ۱۵۰۰

منم ۱ماه پیش انجام دادم ۱۴۰۰

سونو و ازمایش دوتاش باهم ۲وخورده ای در میاد

من یه ماه پیش یکو صد شد

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد