۶ پاسخ

من این بادومی هارو گرفتم نگرفت ارتودنسی گرفتم راحت قبول کرد

عالیه پسر منم از همینا داره

من از اول همینو برام پسرم گرفتم و پسرمم قبولش کرد. این پستونک طرح اونتِ. اونت ک طراحی بد بیرون نمیده. عالیه

عالیه .. دقیقا پستونک یکی از دوقلوهای منه

این مگ ارتودنسی نیس؟

من دو مدل گرفتم هر کدومو بگیره میدم بهش هرکسی یک چیزی میگه من هم ارتودنسی گرفتم هم سر بادمی

سوال های مرتبط

مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر محمد🩵🩵 مامان امیر محمد🩵🩵 ۲ ماهگی