من این بادومی هارو گرفتم نگرفت ارتودنسی گرفتم راحت قبول کرد
عالیه پسر منم از همینا داره
من از اول همینو برام پسرم گرفتم و پسرمم قبولش کرد. این پستونک طرح اونتِ. اونت ک طراحی بد بیرون نمیده. عالیه
عالیه .. دقیقا پستونک یکی از دوقلوهای منه
این مگ ارتودنسی نیس؟
من دو مدل گرفتم هر کدومو بگیره میدم بهش هرکسی یک چیزی میگه من هم ارتودنسی گرفتم هم سر بادمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.