روغن برا سوپ و کته خوبه
کره بزن
بلو بانک داری
من دخترم حساسیت داره به کره
همیشه روغن زیتون میزنم
تخم بلدرچین هم ابپز میکنم یکم روغن زیتون میزنم که نرم بشه
من زدم بد مزه شده کره میزنم اگه حساسیت نداره
انواع فال و دعا به صورت کاملا تخصصی همراه با عکس از رضایت مشتری
کره بزن تو فرنی هم خوش طعمه هم یبوست نمیشه
من گاهی میریزم سامره میزنم بخاطر یبوست
نه لازم نیس اگه فرنی سیب زمینی درست کردی یا سوپ اون موقع بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.