ابجیا تو فرنی پسرم روغن زیتون بزنم؟

۸ پاسخ

روغن برا سوپ و کته خوبه
کره بزن

بلو بانک داری

من دخترم حساسیت داره به کره
همیشه روغن زیتون میزنم
تخم بلدرچین هم ابپز میکنم یکم روغن زیتون میزنم که نرم بشه

من زدم بد مزه شده کره میزنم اگه حساسیت نداره

انواع فال و دعا به صورت کاملا تخصصی همراه با عکس از رضایت مشتری

کره بزن تو فرنی هم خوش طعمه هم یبوست نمیشه

من گاهی میریزم سامره میزنم بخاطر یبوست

نه لازم نیس اگه فرنی سیب زمینی درست کردی یا سوپ اون موقع بریز

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی