تو فرنی اردبرنج باید کره یا روغن زیتون بریزم؟

۵ پاسخ

نه نریز
منم نمیریزم

من کره میریزم

دختر من شش ماه شو تموم کرده دکتر گفت فعلا روغن و نمک استفاده نکن

اره بریز اشکال نداره

واسه اولین بار ؟ ن نریز

سوال های مرتبط