۸ پاسخ

فرنی که هیچ خاصیتی نداره چرا حریره بادوم نمیدین به جاش؟

من تو سوپ و یا همینطوری با هویح یا سیب زمینی یا خرما می دم خیلی دوس داره دخترم می زارم می پزه لعاب می اندازه و میکس می کنم و...سزیع حاضر میشع

من خرما ریختم دیروز پوستشو کندم و میگس میکس حالا گفتم خرما رو با جو دوسر پرک بدم به جا ارد برنج البنه ارد برنج خودم درست کردم

موقع سرو بزن

من هيچكدومو تا الان نريختم

من تاحالا تو فرنی کره نریختم
فقط آرد برنج و آب بعد سرد شدن هم شیر خودمو میریزم

من فقط دو سه قطره گلاب میزنم
چیزی نمیریزم

روغن زیتون بهتره
کره ممکنه حساسیت بده

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان خان کوچولو 👑🫀 مامان خان کوچولو 👑🫀 ۱۵ ماهگی