به نظرتون جنسیتش چیه دکتر چیزی بهم نگفت

تصویر
۱۱ پاسخ

دختره

پسر پیشونی اینجوریع فک کنم

بخاطر حالت جمجمه میگم دختره چون سر بچع اولم که دختر بود عکس انتیش اینجوری بود

دختره

دختر

دختر

عین ی دخمل ملوسهههه🥲🥹😍

منم حس میکنم دختره🥹

شبیه سنوی بچه منه .به من گفت شاید دختر ..

دختره فک کنم مبارکه عزیزم

سلام من میخوام اقدام به بارداری کنم اویل بارمه چند روز بعد پریود باید اقدام کرد

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرقوی مامان پسرقوی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی