خانوما اینا کسی ب بچش داده؟

تصویر
۸ پاسخ

من یه سری دادم به شدت اشتهاش باز میشد

یکی از دوستام گفت دکتر برا پسرش نوشتع بود بهش ساختع خوب بودع گفت منم بخرم ی دوره بهش بدم

برای چیه

واسه چی خوبه ..دکتر نوشته

من چند روز دادم به بچم نساخت

یه مدت گهواره خیلی تبلیغش میکرد

چیه

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان noora✨ مامان noora✨ ۱ سالگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۲ سالگی