من به دخترم وقتی ویروس گرفته بود دادم.یعنی دکترش تجویز کرد.تب شدید و سرفه و... باید یک هفته مداوم بدی و قطع نکنی. تو دوره دارو هم اسهال میشن که طبیعیه.
من دادم خوب بوده🙂قوی هم هستش
عزیزم بچه شما ام سرفه میکنه
آموکسی کلاو چند داده چقدر .؟
من برای سرماخوردگی دادم
من برا اسهال دادم اره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.