سلام خانوما کسی ب بچش آزترمایسین داده؟

۱ پاسخ

بله من همون سن دادم آزیترومایسین صد ذوز اول پنج سی سی از روز دوم دو و نیم سی سی کلا پنج روز

سوال های مرتبط

مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان noora✨ مامان noora✨ ۱ سالگی