منم پسرمو ۴۲ روزگی ختنه کردیم خیلی راحت بود همون جیش اول گریه کرد بعدشم که به نکهداری خودت بستگی داره مثلا دکتر خالقی نژاد گفته بود تا یک هفته دور بخیه هارو پماد تترا بزنم گازاستریل وازلینی بزارم پوستشو بکشم پایین که چسبنده نشه
جیش اول به شدت براشون دردناکه البته من پسرم دوماهش بود ختنه شد اگر بزرگتر باشن چون تحرک دارن بیشتر درد میکشن
دو سه روز
یروز اصلا اذیت نشد پسرم
سوال منم هست
من پسرم اصلا اذیت نشد فقط همون یه دیقه که انجام داد براش بعدش دیگه ن درد ن سوزش اولین ادرار عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.