خانوما،کدو سبز نفاخه؟

۲ پاسخ

اره ب شدت

بله
من یادمه خاهرم تو چندروزی بچش خورد،بچه اذیت شد. از اونجایادم مونده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی