۲ پاسخ

از رو سونو قلب حساب کن ببین کی میشه تا دیر نشده برو‌

اگر بهتون ان تی ننوشته حتما پیگیر شید برید بدید تا وقتی مهلتش تموم نشده. غربالگری مهمی هست.

سوال های مرتبط