مامانا شیشه شیر بیبی لند چند قطره تا ۳ماهگی اوکیه؟

۱ پاسخ

من واسه دخترم دو مدل بیبی لند گرفتم یکی گرده و سوراخش از بالاعه
یکی مثل سینه مادره سوراخش از بغله
دومی و خیلی دوس داره اون گرده رو اصلا نمیگیره حالا نمیدونم اسمش چیه و چن قطره میشه
اگه بلدید اسمشو بگید برای اولیم برم مثل اون یکیش بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۸ ماهگی