۲ پاسخ

من سایز۴میگرفتم۳۱۵الان ازترب گرفتم ۵۱۵بیشترجاهاکه ندارن

سایز ها فرقی نداره فک کنم تعداد زیاد مای بیبی شده۶۷۰قبلا ۳۷۵ بود
مولفیکسم بایدتوهمین رنج باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی