۴ پاسخ

الان حدود ۷ هفته ات هست

من ازروی بتا نمیدوم این بتای منه حدود ۶هفته بودم

تصویر

من بتام ۱۳۵۰ بود، یک هفته از وقتم گذشته بوذ

کاری ب ماه نداره فک کنم
شایدم دوقلو باشه😂🫡🤩

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری