بعد از ۲۰ هفته شروع میکنه از مادر تغذیه کردن، فقط! چیزایی نخور که خودت چاق بشی چون اصلاااا وزن مادر ربطی به وزن بچه تاثیر نداره. مرغ و گوشت و کباب ، اجیل، بستنی ، خرما، گردو، بادام درختی اینارو بخور و سعی کن وعده هات کم حجم ولی زیاد باشه. مثلا در روز ۵ وعده بخور ولی با حجم کم
از ۲۷هفته به بعد رشدش شروع میشه. ولی از ماه هشتم دیگه اوج رشدش هست
اینو نمیخورم اون نمیخورم هم نداریم بخاطر بچه باید به فکر تغذیه آن باشیر
از الان روش کار کن پایان شیش ماه باید به خودت برسی تا قشنگ وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.