بچها بچه از چند هفته گی وزن میگیره قشنگ

۴ پاسخ

بعد از ۲۰ هفته شروع میکنه از مادر تغذیه کردن، فقط! چیزایی نخور که خودت چاق بشی چون اصلاااا وزن مادر ربطی به وزن بچه تاثیر نداره. مرغ و گوشت و کباب ، اجیل، بستنی ، خرما، گردو، بادام درختی اینارو بخور و سعی کن وعده هات کم حجم ولی زیاد باشه. مثلا در روز ۵ وعده بخور ولی با حجم کم

از ۲۷هفته به بعد رشدش شروع میشه. ولی از ماه هشتم دیگه اوج رشدش هست

اینو نمی‌خورم اون نمی‌خورم هم نداریم بخاطر بچه باید به فکر تغذیه آن باشیر

از الان روش کار کن پایان شیش ماه باید به خودت برسی تا قشنگ وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان نیلا💖🧿 مامان مامان نیلا💖🧿 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد