۹ پاسخ

بغل میکنن بچرو هی باید بگی توروخدا اینجوریش نکنین اونجوریش نکنین عین کتلت میکنن بچرو هی شیر برمیگردونه همشم تنت باید بلرزه برمیگردونه خفش نکنه

من ک پدرم در اومدخ

رفلاکس دوره داره باید بگذره

منم۴ماهه به این درد دچارمو اعتصاب کرده🤦🏻‍♀️😢

لعنت به رفلاکس باز کولیک خوب میشه رفلاکس لعنتی کی خوب میشه خدا میدونه

ببین مامان شاهان برای منم اینجوری شدا گفتن خارش لثث اعتصاب شیره اما من شیششو عوض کردم نرم که شد گرفت انگاری لثش حساس شده با اون دردش میومد زیر شیشه جیغ و هوار میزد

هم غذا رو شروع کن همم شربت کیدیزول بهش بده

وای وای نگو از رفلاکس پیر شدم

عزیزم چجوریه؟اصلا نمیخوره؟یا کم میخوره یا توخاب میخوره

سوال های مرتبط