قشنگا دکترم برا طول سرویکس نوشته..واژیناله یا شکمی؟

۳ پاسخ

برای منم واژینال نوشت رفتم

واژینال خیلی دقیق نشون میده

برامن واژینال نوشت حاملگی اولم چون دقیق ترنشون میده

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری