دخترم دوباره شر خورده آروغ نزده😭😭😭

۳ پاسخ

من وقتی این حرفو ب شوهرم میزنم میگه بیا بشینیم باهم گریه کنیم 😅 ی چند دیقه بزار روس شونت آروم آروم بزن وسط شونش انشالله ک آروغ میزنه

هییی چقدر هم درد دارم من

بخوابون ی ۵دقه بعد بلندش کن
یا اینکه ۲۰دقه رو شونه ات بزار

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۲ ماهگی