۷ پاسخ

نترس علائم فرق داره برای هرکسی

منم همینجوری ام ، نگران نباشید😅😁

میفهمم عزیزم ولی نگران نباش هیچی نیست اکثرا تو این هفته همینجوری فکر میکنن و همچین احساسی دارن ولی خب طبیعیه عزیزم نینیت هیچیش نیست نگران نباش توکلت برخدا باشه بسپارش بخدا و واسش قران بخون😍❤️

منم همینم عزیزم هنوزک هنوزه هیچ علائمی ندارم

همه ابن احساس رو داشتن طبیعی اصلا نگران نباش

تهوع نداری؟؟

از چ نظر

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری