خانما آنفولانزا گرفتم بعد خیلی سرفه میکنم نکنه بچه چیزیش بشه ؟؟؟؟

۴ پاسخ

زیاد خوب نیس سرفه درمان خانگی بکن سیب بپز بخور به

خوب‌میشی

سعی کن آبجوش بخوری سینت نرم تر شه چون منم خودم سرفه زیاد میکردم در حدی که دلم تیر میکشید ولی بهتر میشی ان‌شاءالله قصه نخور

نبابا الکی ک نیست نگران نشو

سوال های مرتبط