۱۰ پاسخ

اول راهی به خودت استرس بیخود نده برا نینیت ضرر داره

بابا من کلا سینه درد ندارم

من که هیچ علائمی ندارم

هیچ علائمی ندارم نگران نباش

اگه دائم علائم باشه و شدید تر بشه که آدم آرزوی مرگ میکنه این لطف خداست که گاهی کم میشه و گاهی از بین میره علائم

نه عزیز نگران نباش هیچیش نیست این دردا میاد و میره

اصلا نگران نباش من هفته پیش سینم دردش کم شد رفتم سرویس لکه خونی دیدم هیچی دیگه گفتم تمومه چون سابقه سقط دارم فرداش رفتم سونو قلب تشکیل شده بود بسپر به خدا

🙄🙄🙄

ن گلم عادیه

نگران نباش این علائما میادومیره..

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری