۶ پاسخ

من میخورم و اخساس نکردم نفخ کنه

همراه غذات هم زيتون ميتونى بخورى شيرتو چرب ميكنه
هم سبزى خوردن خيلى خوبه( ريحان و نعنا و گشنيز و جعفرى)

نه زیتون مشکلی نداره شیر رو تقویت میکنه

حالا من هرروز همراه غذام زيتون ميخورم

زیادش خوب نیس برای کلیه بچه چون شوره زیتون

نفخ رو نمیدونم
اما باعث افزایش شیر مادر و چرب شدنش میشه

سوال های مرتبط

مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی