سلام
۷روز دیگ موقع پریودیمه
بنظرتون نزدیکی داشته باشم یا نه دیگ؟

۲ پاسخ

میگن یک هفته قبلش نطفه اگه تشکیل بشه ضعیف میشه

سلام کیت تخمک گذاری استفاده کن راحت ترین کاره

سوال های مرتبط

منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری