گاهی ب بچم ک آب میذم بالا میاره همشو چرا

۵ پاسخ

شایدنیازه بداب اروق بزنه چون پسرمنم اوایل اینجوری بودبدکه اروق میزداوکی بود

یه ساعت بعد غذا بده بهش

پسر منم یوقتایی اینجوریه

اب سرد نیست؟؟
امروز شوهرم یکم اب سرد داد ب بچم بالا اورد وقتی خورد
ولی خودم ک اب ولرم میدم بالا نمیاره

من تو شیشه شیرش میدک راحت میخوره
ولی با سرنگ بدم یا لیوان نمیخوره همشو میریزه بیرون

سوال های مرتبط

مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی