۴ پاسخ

اصلااااا نخارون، فقط چرب کن،چون پوستت داره کشیده میشه.اگه بخارونی ترک میخوره. اگه روغن یا کرم ضدترک داری حتما بزن روزی دوبار. اگه نداری با روغن زیتون روزی دوبار چرب کن

شکمت داره جا باز میکنه که بترکه برا همون میخاره

داره جاباز میکنه و کم کم ترک میفته

اره طبیعیه شکمت داره کش میاد سعی کن چربش کنی با روغن زیتون یا لوسیون

نخارونی بدتر میشه و ترو برمیداره زیاد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا💙👑 مامان ایلیا💙👑 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی