۵ پاسخ

مگه سرکلاژبشی منم سی بودم تارفتم براعمل 23شد

شیافت سرویکس نمیبره بالا جفت و سفت میکنه

حتما سرکلاژ کن وقتشو داری

من برا هماتوم استفاده میکردم
ولی تاثیر داره رو طول سرویکس
اول فرتیژست استفاده میکردم
اما الان اکتوژست کارخونه ها شون یکیه فقط اسماشون فرق داره اما فقط میکنم اکتوژست بهتره

چنده مگ مال تو

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری