فقط خدا بهمون رحم کنه 🥲
#پوشک##نینی

تصویر
۱۰ پاسخ

بسته ۶۸ تایی و ۷۲ تایی فکر کنم هست این قیمت
وگرنه ۳۸ تایی همون ۶۴۰ تومنه که هنوزم ما ۳۵۰ می‌خریم به قیمت قبل

بله عزیزم درسته سایز ۱ ۴۸۰
سایز یک به بالا ۶۵۰
من تازه خریدم

فقط بلدن بگن بچه بیارین
با بادهوا بزرگ میشه

اره من دیروز خریدم این قیمت بسته اش 62 عددی هست

ای بومیییییی ریام کنامی😅😅

این بسته ۵۰عددیشه عزیزم

گرون شده.
این بسته بزرگش

یا خداااا

یا خداا کی خریدی

تازه خریدی

سوال های مرتبط

مامان سِویلای✨ مامان سِویلای✨ ۱۷ ماهگی