۲ پاسخ

من که اصلا نمیخورد با بدبختی و زور سرنگ بهش دادم بردمش واکسن چهار ماهگی گفت وزنش کمه امروزم بردمش دکتر خودش فرنی شروع کرد براش

بعد از واکسن کم اشتها شده

سوال های مرتبط