۷ پاسخ

من از اول آد پدیا بست میدم مشکلی پیش نیومده

من از اول همین برند رو میدادم خداروشکر مشکلی نداشته تا الان، خونی که گفتی احتمالا یا از دفع سنگینش بوده به مقعدش فشار اومدخ یا حساسیت پروتین گاوی

من میدادم خوب بود

من میدم

من دادم نمیخورد

من

من میدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۱۶ ماهگی