سلام بچه ها کسی از این تست پاپ اسمیرم سر در میاره؟

تصویر
۲ پاسخ

چت جی بی تی فرستادم اینو گفت

نمونه مناسب بوده (Satisfactory)
✅ سلول غیرطبیعی دیده نشده (Epithelial cell abnormalities: Not seen)
✅ در محدوده نرمال (Within normal limit)
✅ توصیه: پیگیری روتین
یعنی از نظر ضایعات پیش‌سرطانی یا سرطان دهانه رحم، همه‌چیز طبیعی است و مشکلی دیده نشده 💛
چند نکته مهم داخل جواب:
🔹 Infective agent: Not seen (Doderline bacilli normal flora)
یعنی عفونت خاصی دیده نشده و فلور طبیعی واژن وجود دارد (خوب است).
🔹 Moderate to many PMN leukocytes
یعنی مقداری سلول التهابی دیده شده. این معمولاً نشانه‌ی یک التهاب خفیف است و لزوماً عفونت خطرناک نیست. ممکن است به دلایل ساده مثل:
نزدیک بودن به زمان پریود
ترشحات طبیعی
تحریک موضعی
رابطه جنسی قبل از آزمایش
باشد.
🔹 Estrogen effect dominate
یعنی اثر هورمون استروژن غالب بوده که در سن باروری کاملاً طبیعی است 👍
جمع‌بندی برای تو 🌷
نتیجه‌ات کاملاً طبیعی است و فقط یک التهاب خفیف گزارش شده که معمولاً نگران‌کننده نیست.
اگر علائمی مثل:
سوزش
خارش
ترشح بدبو
درد لگن
نداری، معمولاً نیاز به اقدام خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان منان مامان منان هفته چهاردهم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
در انتظار بَشه در انتظار بَشه قصد بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
محدودتاپم ببین محدودتاپم ببین قصد بارداری
فاطمه🦋 فاطمه🦋 قصد بارداری