۱۲ پاسخ

پماد زینک اکساید

این خیلی جوابه

تصویر

پماد ان ان بزن

سودوکرم

فقط کرم آن آن عالیه

عزیزم وقتی بچه نبش پایین نمیاد دکتر باید بستری کنه وگرنه خطر داره
من دخترم آب ندارع ولی یکهفتس شب و روز ندارع دماغش آبریزش داره و کیپ میشه تو خواب سرفه می‌کنه اسهال گرفته غیر از شیر هرچی میخوره بالا میاره ولی تا تب نکنه بستری نمیکنن
برا دخترم دعا کنید تاحالا سه بار بردم دکتر

کرم ان ان

اِن اِن

بشورش نیم ساعت بازش بزار.
بی بی فرست اوکیه

کرم بی بی فرست
روغن و کالامدولا و اینا جواب نمیده

پودر نشاسته ذرت خوبه پوشکش رو بزار زیرش رو بدنش پر بزن ببندش خیلی خوبه

اینجا بهم گفتن روغن نباتی بزن زود خوب شد توام امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی