۵ پاسخ

موفق باشی 💕

منم امروز ۵ روز میشه که گرفتم
خدابهت توان بده گلم

موفق باشی🥰

عاخی هم برا مادر سخته هم برا بچه.. انشاالله راحت میگذره❤

ان شاءالله راحت بگذره براتون یکم تحمل کن فقط یکی دو هفته اوله
صبوری کن زود از سرش میپره ❤️❤️❤️

سوال های مرتبط